آخرین اخبار

شکوائیه پزشکان نزد استاندار؛ اینجا هر کسی بدون مدرک ادعای درمانی می‌کند

برخی پزشکان استان کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص شهر یاسوج شکواییه‌ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد تنظیم کردند.

اشتراک گذاری
24 مهر 1402
کد مطلب : 8582

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج برخی از پزشکان استان کهگیلویه و بویراحمد شکواییه‌ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد تنظیم کردند.

در این متن آمده است: این شکوائیه از طرف پزشکان شاغل در مطب های درمانی شخصی در شهر یاسوج است که سال ها با شب بیداری و زحمات بسیار و پس از عبور از ماراتن سنگین کنکور موفق به کسب مدارج علمی شده‌ایم.

آن‌ها می‌گویند با هزاران امید و آرزو برای ساختن زندگی خویش و در کنار آن خدمت علمی و اصولی به هم استانی ها و هموطنان خویش، فعالیت خود را در شهر و استان زادگاهمان آغاز کرده و اقدام به افتتاح مطب درمانی کردیم.

هدف این بود گره‌ای از زندگی خویش باز کرده و همزمان خدمات درمانی مطابق با استانداردهای روز دنیا را به هم استانی های خود ارائه دهیم.

ولی نحوه‌‌ برخورد علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از ریاست تا معاونت درمان به گونه ای بوده که ما اکنون نه امیدی به اصلاح امور از جانب آنها داشته و نه انگیزه ای برای ادامه کار درمانی خویش.

حوزه درمان و زیبایی امروز استان و شهرستان به جایی رسیده که تعداد کثیری از افراد غیر پزشک؛ از پیمانکار گرفته تا آرایشگر ، بدون داشتن هیچگونه مدرک معتبر درمانی و حتی بعضا بدون داشتن مدرک دیپلم ، اقدام به کار درمانی و زیبایی کرده و سلامت مردم و اعتبار جامعه‌ی پزشکی را به بازی گرفته اند.

علوم پزشکی استان نیز کوچکترین توجهی به این موضوع و این افراد نداشته و هیچ گوش شنوایی برای شنیدن صدا و اعتراض ما ندارد.

جناب استاندار! این اتفاقات ما را بسیار دلسرد کرده؛ چرا که بی توجهی و بی اعتنایی این اداره به سلامت مردم و عدم حمایت از پزشکان، ما را از علوم پزشکی استان ناامید کرده تا اکنون مطالبه ی خود را به محضر شما بیاوریم.

استدعا داریم به این موضوع که مستقیما با سلامت مردم در ارتباط است، در سریع ترین زمان ممکن ورود نموده و با برخورد با مسئولین مربوطه و اجرای سختگیرانه‌ی قانون، از ویرانی این حوزه ی درمان جلوگیری بعمل آورید.

خبرگزاری فارس آماده شنیده پاسخ مسئولان علوم پزشکی است.

پایان پیام



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + دوازده =